لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
کیه زا: انتظارات از یووه زیاد است

کیه زا: انتظارات از یووه زیاد است

فدریکو کیه زا، مهاجم تازه وارد یووه در حالی که از برتری اروپایی به دست امده خوشحال بود در سخنان پایان بازی شرکت کرد و گفت:

 

عصر همگی به خیر، امروز در ترکیب قرار گرفتم، ان چیزی که مستر از من خواسته بود را اجرا کردم، در شروع کار هستم و این برتری ارزشمند و فوق العاده برایم خوشایند است، تلاش می کنم که پیشرفت کنم. هرجایی که مستر از من بخواهد در ان پست بازی می کنم، امروز این گونه تصمیم گرفته شد، برای من فرقی نمی کند در سمت راست و یا چپ بازی کنم مهم موفقیت تیمی ست. ما یک گروه جوان هستیم، با هم خوب تمرین می کنیم و همه چیز در تیم خوب است، از نخستین روزهای حضورم عضویی از این گروه بودم، این گروه هر بازی برای پیروز شدن راهی میدان میشود. امروز همانند برنامه های مربی بازی کردیم، تصمیم ها و برنامه ها را مستر بسته به بازی ای که داریم اخذ می کند و در این بازی نیز ان چیزی که در زمین تمرین اجرا کرده بودیم را سعی داشتیم در زمین ارائه دهیم که موفق شدیم.

 

کیه زا در پایان تاکید کرد:

 

ما امشب با ذهنیت پیروزی قدم به میدان گذاشتیم و می خواستیم نخستین سه امتیاز اروپایی را به دست بیاوریم، برای رسیدن به این نتیجه همه تلاش مان را کردیم و موفق شدیم این پیروزی را به دست بیاوریم. انتقادات زیاد است زیرا از یووه همیشه انتظارات زیاد است باید در هر بازی و هر زمان که به میدان می رویم برنده باشیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: